.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اتصال راه آهن پایتخت به محور هراز

نماینده مردم شهرستان آمل در مجلس از موافقت وزیر راه و ترابری با آغاز مطالعات طرح انتقال راه آهن تهران به مازندران از مسیر محور هراز خبر داد.

عزت الله یوسفیان ملا در گفتگو با مهر اظهار داشت: هم اکنون طرح خط انتقال راه آهن تهران به آبعلی در حال انجام است که با پیگیری های نمایندگان آمل و بابل این خط از آبعلی به مازندران وصل خواهد شد.

وی افزود: مسیر این خط ریلی از آبعلی استان تهران به منطقه محمدآباد شهرستان آمل حدود 55 کیلومتر است که قابلیت اتصال به شهرهای بابل، نور و محمودآباد را هم دارد.

نماینده مردم آمل در مجلس با بیان اینکه برای آغاز مطالعات این طرح مهم ملی حدود دو میلیارد ریال اختصاص داده شده است، تصریح کرد: شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور مجری مطالعات این طرح است.

یوسفیان ملا هزینه اجرای این طرح را بیش از 550 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: با راه اندازی این خط راه آهن مسیر حدود سه ساعته آمل به تهران به یک ساعت کاهش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه هر روز در محور پرتردد و خطرناک هراز حوادث زیادی رخ می دهد که منجر به کشته و زخمی شدن مسافران زیادی می شود، گفت: با وجود افزایش روزافزون خودروهای عبوری از محور هراز و حذف نقاط حادثه خیز که در این محورآغاز شده در سالهای آینده جوابگو نخواهد بود.

نماینده مردم آمل در مجلس با اشاره به اینکه ایجاد خط راه آهن یکی از خواسته های دیرینه مردم شهرستان آمل و شهرهای همجوار است، ابراز امیدواری کرد: این طرح مهم ملی هرچه سریعتر به مرحله اجرایی برسد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 مرداد 1388
آيا عمر ما دربهره برداري ازاين پروژه قد ميدهد ؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.